05 December 2007

ANWAR IBRAHIM - PENYOKONG HINDRAF







Semua masyarakat Islam sedang memerhatikan kelakuan penggerak Hindraf yang dipelopori sebilangan orang-orang Hindu yang lupa diri sejak akhir-akhir ini kerana tuntutan yang berbau perkauman dan sentimen agama yang tebal. Cuba bayangkan Hindraf bukan sahaja memperjuangkan dan mempertahankan pembinaan kuil-kuil Hindu malahan langsung tidak hormat terhadap orang Islam dan Melayu yang memerintah negara ini. Hindraf yang biadap menuduh pihak kerajaan membunuh 100 orang India semasa kejadian di Kampung Medan pada tahun 2000.

Dalam kesungguhan kita memerhatikan kumpulan ini alangkah terkejutnya melihat Anwar Ibrahim tiba-tiba muncul dari belakang dan memberi semangat kira-kira 1500 orang penyokong Hindraf dan ketua-ketuanya yang sedang dibicarakan di Mahkamah Kelang pada 26 November 2007. Bukan setakat hadir malahan Anwar Ibrahim berucap mengapi-apikan kumpulan ini supaya terus berjuang mempertahankan agama dan kuil Hindu.

Semasa demonstrasi Bersih pada 10 November 2007, ramai pemimpin politik pembangkang rasa tertipu melihat Anwar sekali lagi tanpa membuat apa-apa kerja datang mengambil memorandum Bersih dan menyerahkanya pada pihak Istana. Ramai penyokong dan pemimpin politik pembangkang yang bekerja separuh mati mengarah penyokong-penyokong mereka hadir terasa bodoh “Anwar Makan Isi, orang lain makan kulit sahaja”.

Ini rupanya pemimpin yang suka datang dari belakang dan setiap minggu bertemu orang-orang Yahudi di luar Negara bagi memburuk-burukan Kerajaan Malaysia. Kata ekonomi Malaysia merundum dan macam-macam tapi semasa menjadi Menteri Kewangan telah bersetuju menerima pakej IMF dan menggadai negara. Kalau orang macam ini menjadi Perdana Menteri habis dilanda tsunami dan banyaklah lagi kondominium seperti Highland Tower runtuh kerana gempa bumi. Jangan sampai begitu kalau mahu menjadi Perdana Menteri sebab kita di dunia kena pilih perkara yang betul.

Takkan nak jadi Perdana Menteri sampai menyokong Hindraf yang sangat tebal dengan Hindunya termasuk mendapatkan bantuan dari Liberation Of Tiger Tamil Ilam, Sri Langka untuk menghancurkan Malaysia .

Anwar - bakal Perdana Menteri Hindraf.


Di kirim oleh : shalia_nur@yahoo.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...