06 September 2013

NURUL IZZAH JANGAN MENANGIS BACA ARTIKEL NI!!! @n_izzah @DPPMalaysia




Semalam, Si Nurul Izzah tu meroyan tak tentu arah selepas Dewan Pemuda PAS Pusat menolak cadangan yang dikemukakan oleh Papa dia sebelum ini. Kenyataan DPPP tu jelas membuatkan anak kepada Si Ketua Penipu tu tak sampai klimaks. Tapi, apa yang dinyatakan oleh DPPP tu mempunyai bukti yang kukuh.

Ianya merujuk kepada sifat dan sikap Si Ketua Penipu tu sendiri yang tak pernah berubah - ubah sejak dari dulu sehingga hari ini. Perangai Gila dia tetap sama. Berikut kenyataan seorang pembaca blog Papa Si Nurul Izzah mengenai isu tersebut. Jangan lepas baca keterangan dibawah ni Si Nurul Izzah tu nak meroyan tak tentu arah pulak sudah la!!! Yang naya suami dia jugak!!!


“Ungkapan Anwar dalam perutusan Kemerdekaan itu hanya pengesahan dan pelengkap daripada usaha-usaha awalnya yang telah disebut oleh orang kanannya, Azmin Ali sebelum ini.

“Lihat sejarah karektor Anwar seperti didedahkan Ezam, waktu malam di pentas ceramah, dia kritik Dr Mahathir, tetapi dalam senyap-senyap dia kirim surat mohon maaf dan ingin berbaik semula kepada Dr Mahathir melalui Ezam.

“Karektor ini penting untuk mengenali sikap dan tindakan Anwar kerana dia tidak pernah berubah,”katanya.

Malah, pembaca itu turut mengungkit sejarah silam Anwar pada tahun 1982, ketika menafikan mahu menyertai UMNO ketika bersama penyokong Pas, namun pada siangnya bersama Dr Mahathir Mohamad membuat pengumuman rasmi menyertai UMNO.

Turut disebut juga tentang ‘rancangan 16 September 2008′ di mana Anwar buat kepala sendiri, mencanang idea itu dengan membelakangkan Presiden Pas. Menurutnya, Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang hanya tahu perancangan-perancangan Anwar tentang projek 16 September itu hanya melalui media.

Tentang kenyataan anak Anwar, Nurul Izzah menafikan ‘rundingan’ itu, pembaca itu mahu ia turut dibandingkan dengan kenyataan Naib Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK), Mohd Nazree Mohd Yunus di FMT.

“Hentikan kerja gila itu wahai Anwar, anda bisik-bisik cerita ‘kerajaan perpaduan’ kepada pengikut anda supaya pengikut anda mewar-warkannya, tetapi dalam masa sama anda dan anak anda menafikannya.

“Bukankah pihak Najib sudah nafikan tentang perkara itu. Sekarang terbukti anda gila talak. Hidung tak mancung pipi yang tersorong-sorong,” katanya.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...