09 September 2013

Natasha Hudson Kena Pinggir Sebab Pakai Tudung @NatashaLhudson




MISS J dapat tahu ada kawan-kawan yang dah mula meninggalkan pelakon Natasha Hudson sejak dia mengambil keputusan untuk bertudung. Kalau dahulu ada saja kawan yang sanggup lepak di kedai kopi sampai awal pagi. Bab duit atau bantuan apa saja, Natasha tak pernah berkira Pendek kata semua boleh sebab kawan punya pasal!

Tapi itu semua cerita lama. Miss J dapat tahu yang Natasha semakin sedar bahawa kawan waktu gembira’dah tak ikhlas berkawan dengannya. Pada mulanya Natasha bersangka baik apabila kawan sama-sama lepak dengannya itu buat tak hairan dengannya. Maklumlah masing-masing sibuk dengan urusan kerja.

Tapi apabila Natasha minta bantuan kepada salah seorang kawan gembiranya lain pula ceritanya. Dengarnya si kawan gembira’ Natasha itu boleh buat-buat tak kenal dengan Natasha. Pada mulanya Natasha ingat mungkin kawan gembira ’itu sibuk. Tapi apabila Natasha meminta tolong, si kawan gembiranya itu terus tutup telefon. Malas nak layan agaknya!

Nampak sangat kawan gembira’ Natasha itu ada maksud terselindung masa berkawan dengan Natasha sebelum ini. Tak semua teman setia yang sanggup susah senang bersama. Miss J tumpang sedih atas apa yang berlaku. Tak mengapalah Natasha. Standardlah... Nak cari kawan masa gembira memang ramai. Tapi kalau kawan bersedih, belum tentu senang jumpa!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...