05 September 2013

"Flash Mob' Pembangkang Dikejutkan Dengan Adengan Bogel




Satu ‘flash mob‘ yang dilakukan oleh sekumpukan 'anak-anak ikan' bagi membantah kenaikan harga petrol akhirnya dikejutkan dengan tindakan seorang wanita yang mula menanggalkan pakaiannya berhampiran dengan kumpulan itu di Dataran Merdeka.

Ketika kumpulan berkenaan melakukan piket sewaktu hujan lebat di sepanjang Jalan Parlimen pada pukul 5 petang Selasa, seorang wanita berkepala botak, gempal memasuki ke dalam khalayak dan berada di tengah-tengah jalan.


Wanita itu kemudiannya mula menanggalkan pakaian sehingga menampakkan pakaian dalamnya dan menjerit kepada penunggang motosikal yang melalui kawasan itu sehingga mengejutkan sekumpulan penunjuk perasaan.

Mereka kemudiannya mengadakan demonstrasi di Dataran Merdeka dan dilaporkan bersurai pada kira-kira pukul 7 petang. Demonstrasi itu dianjurkan oleh Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) bahagian Wilayah Persekutuan, Angkatan Pembebasan Bangsa Malaya (APBM) dan Geng Kotak.

“Semua penunjuk perasaan begitu terkejut apabila melihat kejadian itu. Mereka berada di sana untuk melakukan flash mob.” kata Pengarah Propaganda SAMM, Edy Noor Reduan.

Ps: Betul ker terkejut??? Atau memang sebahagian dari perancangan untuk tarik perhatian...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...