04 September 2013

Ada Pihak Buka Aib Rozita Che Wan Pada ‘Bakal Suami’




Aktor Zain Saidin mengakui ada pihak yang cuba menggagalkan rancangan perkahwinannya bersama kekasih, Rozita Che Wan dengan membuka aib termasuklah kisah-kisah silam wanita tersebut.

Zain atau nama sebenarnya Mohamad Zain Mohd Saidin memberitahu, "Ada seseorang datang kepada saya dengan bercerita macam-macam kisah buruk Che Ta agar saya menarik balik keputusan untuk berumah tangga dengannya termasuklah bercerita kisah dia yang lepas."



Mengakui terganggu dengan tuduhan tersebut, Zain walaubagaimanapun percaya dengan bakal isterinya itu selepas Rozita menjelaskan bahawa tohmahan tersebut adalah fitnah semata-mata.

"Saya tanya Che Ta sendiri kisah-kisah yang saya dengar itu dan selepas penjelasan dibuat, saya tidak ragu-ragu untuk mengambilnya sebagai isteri," ujar aktor berusia 29 tahun ini.

Zain dan Rozita, 40, telah merancang untuk berkahwin pada Disember akan datang di Pusat Konvensyen Setia City, Shah Alam.

Aktor "Oh My English" ini turut berhasrat untuk menunaikan umrah di Mekah bersama Rozita selepas mereka mendirikan rumah tangga nanti.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...